دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای متقاضی ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی 1400 ، باید قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ رو از سایت سنجش دانلود کرده و مطالعه کنن تا از شرایط و ضوابط نوشته شده در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مطلع بشن . این شرایط شامل : شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، انتخاب رشته ، ضوابط مربوط به سهمیه ها و ... میشه .

 



فارغ التحصیلای مقطع کاردانی ، حق ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته رو دارن . داوطلبایی که تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته 1400 رو داشته باشن ، باید قبل از انجام ثبت نام از تموم شرایط و ضوابط پذیرش در این مقطع اطلاع داشته باشن تا بتونن به درستی ثبت نام و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن .

ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ، همزمان با هم انجام میشه . خیلی از داوطلبا اطلاع کاملی درباره ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ندارن و همین باعث گمراهی یا حتی اشتباه در ثبت نام و انتخاب رشتشون میشه . به خاطر همین در این مقاله درباره تمام جزئیات مهم دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته 1400 توضیح دادیم . برای اطلاع از نکات مهم دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی برای تموم رشته های با آزمون و بدون آزمون همزمان با هم انجام میشه . دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ، همزمان با شروع ثبت نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ روی سایت سنجش به آدرس sanjesh.org قرار می گیره .

هر سال دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ، در اردیبهشت ماه در داوطلبا قرار می گیره . هنوز زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 مشخص نشده اما پیش بینی می کنیم که طبق روال هر سال دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ در اردیبهشت ماه منتشر بشه . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقطع کاردانی به کارشناسی 1400 مطلع بشین .

 

دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400

دانلود فایل جداول رشته محلای جديد و اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون كاردانی به كارشناسی

دانلود اصلاحیه جدید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

 

این دفترچه برای سال گذشتس ، به محض انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 این مقاله بروز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 

 

 

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی از سه فصل تشکیل شده که فصل اول این دفترچه شامل شرایط ثبت نام و پذیرش دانشجو ، فصل دوم کد رشته محلای ارائه شده و فصل سوم شرایط و مقررات دانشگاه هاو فرم ها قرار داده شده . خوندن تموم این مطالب قبل از پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام لازمه . 

 سازمان سنجش برای اطلاع کامل داوطلبا درباره کنکور کاردانی به کارشناسی ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی و زمان اعلام نتایج رو هم در دفترچه ثبت نام برای داوطلبا میزاره اما بهتره همه متقاضیای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا به محض انتشار اطلاعیه جدید ، بتونن از اون مطلع بشن .

  •  راهنمای جامع دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ :

فصل اول

شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي پذيرش دانشجو

در این فصل از دفترچه ثبت نام درباره همه نکات مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته توضیح داده که شامل موارد زیر میشه :

 جدول زمانبندی : در ابتدای این فصل تو یک جدول زمان بندی تموم زمان های در نظر گرفته شده از زمان ثبت نام ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی نوشته شده . نوشته شده 

 رشته های مورد پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی : در این قسمت تمام رشته های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی 1400 مشخص شده .

 

 شرايط عمومی و اختصاصی ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته : در این قسمت شرایط عمومی و اختصاصی  ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ به طور کامل توضیح داده شده .

 

 مقررات‌ وظيفه‌ عمومی : داوطلبای آقا باید با توجه به شرایطشون کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400رو از بین کدهای 1 تا 13 انتخاب و در فرم ثبت نام وارد کنن .

 

 ضوابط استفاده از سـهميه ها : داوطلبا می تونن تو این قسمت جزئیات استفاده از سهمیه آزاد ، سهمیه ایثارگران ، سهمیه رزمندگان ، سهمیه خانواده شهدا رو بررسی کنن .

 

 شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی : اتباع غیر ایرانی باید علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، شرایط اختصاصی اتباع برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ رو هم داشته باشن .

 

 مواد امتحانی و جدول ضرايب دروس تخصصی هر رشته امتحانی در گروه آموزشی مربوط : در  این قسمت منابع آزمون ، ضرایب دروس ، تعداد سوالات و مدارک مورد پذیرش برای هر رشته رو مشخص کرده .

 

فصل دوم

کد رشته محل ها

 در این فصل کد تموم دانشگاه هایی که برای هر رشته پذیرش می گیره رو به تفکیک زیر گروه ها مشخص کرده .

 

فصل سوم

شرايط و ضوابط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و فرم ها

 در این فصل از دفترچه شهریه ثابت و متغیر دانشگاه ها ، شرایط عمومی و اختصاصی همه دانشگاه ها ، فرم میانگین نمرات و تعداد واحدهای گذرانده شده برای دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی ، فرم پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی قرار داده شده .

 

  اگه می خواین در کنار ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ، شانستون رو برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هم امتحان کنین ، خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

 داشتن معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت برای آقایان

 داشتن مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) مورد تاييد وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی و يا شورای عالی انقلاب فرهنگی

 داوطلبایی حق ثبت نام و انتخاب رشته در نیمسال اول سال تحصیلی 1400 رو دارن که تا 31 شهریور ۱۴۰۰ موفق به اخذ مدرک کاردانی شون بشن .

 داوطلبایی که تا 30 بهمن 1400 فارغ التحصیل میشن مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ هستن .

 پذیرفته شده های دوره روزانه مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 ، مجاز به ثبـت نام برای سال 1400 نیستن .

 داوطلبایی که مدرک بالا تر از کاردانی ( فوق دیپلم ) داشته باشن ، حق ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ رو در رشته های گروه پزشکی و غیر پزشکی ندارن .

 داوطلبایی که قبلا یک بار در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کرده و از مزایای تحصیل رایگان در این مقطع استفاده کردن ، در صورت شرکت دوباره در کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 و قبولی در دوره روزانه مثل دانشجوهای دوره نوبت دوم ( شبانه ) موظفن تا شهریه پرداخت کنن .​

بیشتر بخوانید : سیر تا پیاز کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 

مشاوره دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰

ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی تموم رشته ها ، چه با آزمون و چه بدون آزمون به صورت همزمان و در یک فرم انجام میشه . داوطلبا بعد از وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون و مشخص کردن رشته ای که قصد ادامه تحصیل دارن ، اقدام به وارد کردن حداکثر 50 کد رشته محل از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته می کنن .

آخر دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ، فرم پیش نویس ثبت نام گذاشته شده ، پیشنهاد می کنیم حتما قبل از این که فرم اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته رو پر کنین ، این فرم پیش نویس رو با توجه به اطلاعات شخصیتون پر کرده تا زمان ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی به مشکل بر نخورین ، همچنین تموم مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 رو قبل از انجام ثبت نام آماده کنین .

داوطلبایی که در رشته محل های با آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کردن ، توجه داشته باشن که حتما چند رز قبل از زمان برگزاری اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی خودشون کنند .

توجه داشته باشین که پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ، برای تموم رشته ها به جز گروه پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت مجزا انجام میشه .​ رشته های با آزمون دانشگاه آزاد و واحدهایی که این رشته ها رو پذیرش می کنن در جدول زیر گذاشته شده :

 

نام رشته واحد های ارائه دهنده
اتاق عمل علوم پزشکی آزاد تهران
بهداشت عمومی  ساری ، علوم پزشکی آزاد تهران ، فیروز آباد ، مسجد سلیمان
علوم آزمایشگاهی اراک ، بابل ، بروجرد ، تبریز ، چالوس ، شاهرود ، مرند ، علوم پزشکی آزاد تهران
مامایی واحد ارسنجان ، اهواز ، بروجرد ، دزفول ، سنندج ، ورامین
هوشبری شاهرود ، علوم پزشکی آزاد تهران

 

 در صورت علاقه مندی به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو صفر تا صد فرایند ثبت نام دانشگاهتون رو به این کارشناسا بسپارین.

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه همزمان با شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر میشه که به محض انتشار در این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ، همزمان با شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انجام میشه که به محض شروع این فرآیند در این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ شرایط لازم برای ثبت نام در مقطع کاردانی به کارشناسی چیه ؟

✔️ ثبت نام تو کنکور کاردانی به کارشناسی شامل یکسری شرایط عمومی و اختصاصی مثل داشتن مدرک کاردانی ، داشتن معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت هستش که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

منبع :  دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: